Tore Diesel Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Lurer bare på hvor min ex tds befinner seg? Så hvis noen kjenner igjen bilen ved hjelp av bildet eller reg.nr så hadde jeg blitt happy for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Fy søren for en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Joa synes den var fin selv jeg. Helt sikkert ikke alle som liker fronten da, men slik er det jo bare Grunnen til at jeg lurer på hvor den er, er at jeg spekulerer i å kjøpe den tilbake, dersom eier vil selge, og bilen er hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 325tdsa dette? mener jeg har sett denne på en bensinstasjon litt nedpå landet for et par mnd siden.. mener det var UR-regga og ligna på den der. Husker igjen din hvertfall fra en tur jeg var i molde på treff. men hvis du har kontrakten din fra salget så er det vel ikke noe problem og spore ham opp. I tilfelle søke opp reg.nr i brønnøysund eller ringe biltrangsynet og få opplyst hvem og hvor eier holder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Nei det er en manuell ja. Var faktisk litt utstyr i den også. Sportsstoler, stor computer og klima Jeg får prøve å ringe biltrangsynet først, og høre om de kan hjelpe meg. Var jeg som hadde norske skilt på bilen først hvertfall, så den gikk i Molde ett par år fra februar 2000 mener jeg å huske, så det er godt mulig du har sett den der ja. Husker faktisk ikke navnet på han som kjøpte den, men han var fra Sogn en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jaja, da er det oppklart. Trist men sant..... Bilen ble knust i slutten av 2003, og siden den gang har det ikke vært skilt på bilen. Er ett firma som heter Halsvik Bil & Gjennvinning på Dalsøyra, som står som eier av den nå. Men har ikke fått tak i noen der ennå. Går ut ifra at motoren har blitt demontert, siden den var hel etter smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Det var jo trist...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Meine eg har sett denne bilen før eg og... Kor i Sogn kom han ifrå han som kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå