Rage-A Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei Selger følgende som overskrift sier. Er det helt til venstre, og det til høyre. Forran: 1000,- Bak: 800,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Opp igjen Skal prøve å ta nye bilder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 er kanskje keen på forran, hvor mange har du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 er keen på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg har bare 1 av hver.. Disse er til BMW 6 syl, så det er sagt Stikker ut og tar bilder nå jeg. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her kommer de nye bildene! Er kraftige stag det her, forran var det over dobbelt så bredt som det jeg har fra FK. Tok de ikke ut av emballasjen, så jeg la de bare over tårnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Hvilken fabrikat er det? Kan være int. i både foran og bak jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Skal jeg være ærlig, så står det ikke? Har ikke åpnet embalasjen for å se. Men dette er SOLIDE greier. Ser veldig bra ut. De er kraftige, og av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Bak solgt. Nesten så jeg får lyst å gå opp i pris på det forran, for det er faen meg bra. Er ikke ofte jeg skryter av produktene men, dette er seriøse greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Opp og hoppe. Fremdeles igjen det forran, og det kan gå for 1200,- fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Fremdeles til salgs .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Legger vertfal inn et bud på 800kr bare for å være snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå