Gå til innhold

Interesse for kjøp av Eisenmann eksos?


AC Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

Monsen: Du ser forklaringene ovenfor. Ble litt skuffa av disse gutta ja. Det som var rart var at de bestilte før det hadde gått en uke. Virker som de ble veldig ivirig på å bestille straks det ble snakk om at vi skulle trekke oss. Blir så jeg kjøper en annen plass, der disse er billigere i utgangspunktet. I alle fall på min potte. Blir vi flere så er det muligheter for rabatt der.

Hva snakker vi i pris? (E36 318i) Hvorfra tenker du på å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken type potte tenkte du på? Kan sjekke. Blir stylabilen, så det var flere som hadde bestilt fra de på bmwccn.

Tenkte først å bestille bare til meg selv, men det virker som det er flere som kan tenkte seg Eisenmann potte på bilen. Skulle få rabatt hos stylabilen også, der trengte man ikke å kjøpe så mange potter for å få rabatt heller :) Så det er bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er avhengig av prisen som kommer og slikt, for min del.

Eisenmann bestillingsnummer: B5210.00700

Hvis det bare er en potte, og ikke fra katalysator og bakover, så tror jeg heller at jeg satser på en potte hos koed.dk (scorpion). Der levers alle potter fra grenrør og bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er avhengig av prisen som kommer og slikt, for min del.

Eisenmann bestillingsnummer: B5210.00700

Hvis det bare er en potte, og ikke fra katalysator og bakover, så tror jeg heller at jeg satser på en potte hos koed.dk (scorpion). Der levers alle potter fra grenrør og bakover.

Du får vel kjøpt Eisenmann fra grenrør og bakover også, men pottene leveres ikke med det. Vil du ha enda mere lyd enn Eisenmann så er vel Scorpion et alternativ ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...