Neonlars Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Har nettopp hatt av oljekjøleren og byttet slangene som går til motoren. Har også byttet olje og oljefilter. Det jeg no lurer på er om det er godt nok å fylle opp med olje på motoren og deretter starte den. For nå er jo slangene til oljekjøleren og oljekjøleren helt tom for olje. Vanligvis når du bytter olje tømmes jo bare bunnpannen og da er jo fremdeles oljekjøleren fylt med olje.. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Slangene og oljekjøler fylles såpass fort at dette ikke skal ha noe betydning. Alle motorens deler er jo godt smørt og vil ikke gå tørre på den lille tiden det tar å dra oljen gjennom systemet. Smøreproblem vil du kun ha viss motoren har blitt åpnet å nye lager i den ikke har blitt satt inn med olje før montering. Men her tolker jeg det som at motoren ikke har blitt demontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Stemmer det. Må kjøpe nye slanger til oljekjøleren, men kan jo alltids få fylt oljekjøleren litt opp før jeg starter opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Går fint dette, bare ikke dra den til sperra i det du starter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå