krt_ Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Fant ut i morges at jeg må bytte dynamo. Tenkte å kjøpe brukt fra www.koed.dk . Noen som har erfaring med kjøp derfra? Og er det mulig å bytte selv på en E36 når man ikke har så forferdelig mye utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Har hørt mye bra om koed, den dynamoen skal du klare med bare vanlig verktøy ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Vil bare si meg helt enig med Michael =) Aldri hørt dårlige ting om koed, og dynamoen bør gå greitt å fikse med vanlig utstyr jepps.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har bestilt fra koed.dk nå. super service må jeg si. 5 min etter jeg la inn ordren ringte det en norsk fyr og sa at han skulle sende pakken i morgen !! og at jeg skulle sikkert ha den på tirsdagen. Håper det går greit å skifte den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Da var det nok Daniel du snakka med, (Daniel C her på forumet). Har prata med han et par gangner nå, hyggelig kar med en spøkefull tone og trøndialækt Det morsomste med Koed er prisene Norske bildelsjapper kan bare gå å finne den største spaden dem har og grave seg ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Går greit å bytte selv. Men husk å skru av minuspolen på batteriet først. Gjør du ikke det er kjansene for å kortslutte den nye dynamoen ved montering veldig store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå