Divine Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 Hei ! Tror clutchen min begynner og bli sånn passe ræva, da bilen hakker når du kjører i gang på første gir. Bilen er en 320 cupe, men med 325 motor. Kan jeg benytte clutch sett fra 325 på bilen ?! Regner med at det tåler på kjenningen litt bedre.. Og ja.: det er e36 cupe
Rage-A Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 Sjekk delenr på www.realoem.com Jeg har Sachs Sports Clutch sett på min 320i, og den fungerer utrolig bra Mye bedre enn org bmw.
Divine Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Sjekk delenr på www.realoem.comJeg har Sachs Sports Clutch sett på min 320i, og den fungerer utrolig bra Mye bedre enn org bmw. Okay... ? Hvor mye ga du får den? Kjenner en som kan skaffe det meste fra Sachs rimelig (jobbe på Veng Norge as)
Rage-A Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 Sjekk delenr på www.realoem.comJeg har Sachs Sports Clutch sett på min 320i, og den fungerer utrolig bra Mye bedre enn org bmw. Okay... ? Hvor mye ga du får den? Kjenner en som kan skaffe det meste fra Sachs rimelig (jobbe på Veng Norge as) Betalte vel 1500 for clutch sett, med 30% rabatt..
Divine Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Sjekk delenr på www.realoem.comJeg har Sachs Sports Clutch sett på min 320i, og den fungerer utrolig bra Mye bedre enn org bmw. Okay... ? Hvor mye ga du får den? Kjenner en som kan skaffe det meste fra Sachs rimelig (jobbe på Veng Norge as) Betalte vel 1500 for clutch sett, med 30% rabatt.. Aha !! Det er glimrende ! Ikke rare greie da gitt Er kompett sett det da ? Alt du trenger. Og den er vel forsterket ganske godt også den? Kansje jeg går for det fram for 325 clutch...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå