mEhE Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 en på jobben skal selge sin 735i mtec ,godt 200 000km,overhalt topp. for 20 tusen kr ferdig registrert... bilen ser fin ut teknisk!ingen rust osv!! er det billig ?? synes e23 ser fæle ut..men er det noe drag i 197 hk? kunne mulig kjøpt den og satt motoren i e30`en!! hva går de motorene for komplett med girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Motorene begynner på 6 lapper med girkasse og motor i shabby utgave. Man får helt greie motorer til rundt 10-12 lapper. Koed i Danmark skullle ha ca 10 lapper i DKK for komplett kasse og motor. Men dette var den nyere utgaven av m30b35 med 211 og 218 hk. Men dette er ikke motorer som vokser på trær. Nyoverhalt topp er et stort pluss. Jeg hadde prøvd å pruta litt på den bilen.. Jeg vet det er en på BMW CCN som selger M30B32 til 5000 kr uten girkasse. Så de er verdt en god del i Norge, på tross av alderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Selger koed motorer?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 ok..da er det kansje bortkasta å kjøpe bilen er jo ikke så mange hk mer en i m20b25!! kansje en grei leke\vinterbil da:-) men den ser så djevelsk stygg ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 De er opphugsselskap, hva tror du? Koed har så sinnsykt mye at du kan bare gi opp å få oversikt. Last ned delekatalogen dems og se på alt dem har.. De selger også ferdige omb. kit til E30 osv.. Men dette ble OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Selger koed motorer?!! koed selger motor sett der du for alt du trenger for å få den til å passe i e30 + motor selvfølgelig i forskjellige størrelser og ikke minst priser:-) de kan også montere motoren for deg edit:men hva f... driver du å ødelegger tråden min steffenm2??? neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 197 hk i en E23 735??? hmmm, hvilken årsmodel er dette da? Og hvordan ser Mtec ut til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 197 hk i en E23 735???hmmm, hvilken årsmodel er dette da? Og hvordan ser Mtec ut til denne? tror det er noe med 80 mod!!skal se nærmere i morgen på jobb! har ikke peiling synes ikke jeg ser forskjell på noen bmw med og uten mtec... ang 197hk så jeg det i modellguiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå