Gå til innhold

Bilkjøp er noe dritt

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det gjort. Greide å vrake Bmw'en min i en murvegg nyttårshelga. Var glatt og bakenden sklei ut i en venstresving. Traff med høyre baklykt først. Den hyggelige snøkanten løfta bilen min opp, slengte den i murveggen, og slapp den ned igjen. Resultat = hele bilen så ut som en banan bak :P

Alt har gått greit i ettertid. Gjensidige Nor tok seg av forsikringa, og i skrivende stund sitter jeg å venter på en salgsmelding? fra forsikringsselskapet.

Har begynt å se meg om etter en ny bil, og det er først NÅ det går opp for meg hvor DRITT det var å gjøre det her første gangen. Er det ikke det ene er det det andre. Har 95 000,- å kjøpe for og ser etter en 325i. Bor i Hallingdal og ønsker ikke reise nevneverdig langt for å kjøpe bil. Fant en i Kongsberg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=845931

Virker grei. Sjekka litt ut på nettet og han har prøvd å selge den for 115 000 ,- Greit at han hadde vett nok til å forstå at den ikke var verdt så mye. har sett noen andre også, og det fins jo flere biler som ser penere ut, men de har som regel gått mye lengre.Høres ut som om eieren (bor i Kongsberg) har kjørt den fint osv.

Når det gjelder det å vente, så har jeg full forståelse for at man bør vente å se an bilmarkedet i ett par mnd. men det har seg bare slik at jeg bor i ett GANSKE avsidesliggende strøk i Hallingdal, og så å si nærmeste kompis (eller venninne) bor 1 mil unna. Trenger bil så kjapt som mulig egentlig.

Tenkte egentlig bare jeg skulle høre om noen kanskje har sett noe til denne bilen, evt kan fortelle meg litt hva de syns om den? Vet det fins en hel haug med folk som har mer peiling på det her enn meg her inne.

Uansett svar eller ikke, takk på forhånd.

Ser frem til å lese / skrive i dette forumet

Gamle bilen er forresten den på avataren ;)

mvh

Kevin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mulig mulig.. Men er flere sider av saken. Tror kanskje at hvis du først skal legge ut 15000 i styling og lakkering så er du ikke førstemann til å flå det av igjen på en fartsdump, hvis du skjønner.

Dessuten hadde han driti seg ut engang over en gressplen, noe som resulterte i at han sendte fangeren til sveising og lakkering OG forsterking hos ett firma, (utfra hva han sa, men du kan banne på jeg skal se etter)

Så veit ikke jeg, har du noengang kjøpt VIRKELIG dyre felger? da er du ikke førstemann til å parkere nærmest kantsteinen. Det er hvertfall min erfaring.

På den annen side er det jo mange nok av de som har penger nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fyr som styler bilen sin slik kjører den vel neppe så veldig pent... ?

kanskje flåsete å si.. men det er min teori rundt rånerbiler..

..forstår godt kva du meiner Håkon, men det er ikkje nødvendigvis ein automatikk i dette. Eg kjenner fleire som stylar utan å herje.

Bilen såg bra ut den, og velkommen til forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. men skal vi kanskje se på HVEM det er som gidder å style bilen sin. det er vel ikke akkurat bestemor og bestefar.

de som legger så mye penger i å style bil og drive med bil liker også å kjøre bil. det er ikke til å komme fra. jeg sier ikke at den garantert er rævkjørt, men at den er kjørt litt hardt må man jo rekne med. om man tror en stylet E36 er puse-kjørt av søndagskjører lever man i eventyrland. and that's that

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fyr som styler bilen sin slik kjører den vel neppe så veldig pent... ?

kanskje flåsete å si.. men det er min teori rundt rånerbiler..

..forstår godt kva du meiner Håkon, men det er ikkje nødvendigvis ein automatikk i dette. Eg kjenner fleire som stylar utan å herje.

Bilen såg bra ut den, og velkommen til forumet! :)

Støtter den Ovex.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... det har jo litt å si. Meningen er ikke å Generalisere så voldsomt her. det kan også hende at bilen er tatt meget godt var på av en entusiast som elsker bilen sin over alt på jord etc etc etc.

flere scenario er mulig her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som legger så mye penger i å style bil og drive med bil liker også å kjøre bil. det er ikke til å komme fra. jeg sier ikke at den garantert er rævkjørt, men at den er kjørt litt hardt må man jo rekne med. om man tror en stylet E36 er puse-kjørt av søndagskjører lever man i eventyrland. and that's that

Er det nødvendigvis en dårlig ting?

Godt vedlikehold er alfa omega, og vedlikehold og interesse henger ofte sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...