Gå til innhold

Da var toppen gått til H****!


Are G
 Share

Anbefalte innlegg

Fekk problem med bilen på mandag med at den gjekk veldig varm, og når eg opna motorrommet stod det ein vassstråle opp fra pakningen til der automatchoken var. Etter at eg laga ny pakning og byrja å kjøyre gjekk den fortsatt varm, og eg fekk ikkje varme i varmeapparatet. Så eg lufta det, men fortsatt ingen forandring. Så tirsdagskveld kom far min og henta meg. Så turen bak fatteren i 40 km fra Høyanger til Vangsnes var da eit faktum :-(

Samme kveld når han kom heim tok han av toppen på den og det viste seg at toppakningen var gåen :-(

Grunnen til at den var gåen var at han tullingen som har hatt bilen før meg, har antaglegvis skifta toppakningen før, og så har han kjøyrt eit stykke og gløymt å stramme til boltene (boltene var heilt lause når fatteren tok av toppen).

Spørsmålet mitt er, er det nokon som veit om eit firma som leverer raskt og effektivt eit nytt toppakningssett til meg? MÅ ha bilen klar til neste Onsdag (helst tirsdagskvelden).

Er litt surt med tanke på at eg har lagt ut nesten 22k +++ på motoren hittil..

Har skifta kam, registerreim, alt av slanger i motoren og resten av bilen, ventilløftere osb...

Ja eg veit at eg berre kunne ha skifta motor, men tenkte at det var likegreit å få ein driftsikker bil. Og det får eg etter at eg nå har skifta toppakning... Skal ta rammelager og stempelringer til sommaren ;-) Så da får eg iallefall ein driftsikker motor! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring motortechnik... Dei er raske!!! Ring meg so kan eg kanskje hjelpa deg å ringa litt rundt omkring å høyra... Sikkert nokon her i Bergen som har, så dei bør klara å senda ein imåro, då har du den på mandag seinast, so montere du den då, og då er bilen på vegen tirsdag...

Damn, I`m smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...