Gå til innhold

Månedens bil januar 2006


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt har jeg ikke prøvd noe sted, så dette vites ikke enda. Men skal jeg da prøve toppfart skal det gjøres på en bane. Så vet ikke hvor i landet som er best egnet?

e18 er fin, vi testa toppfart med en cossie ut fra telemarksporten, mot oslo, turtallsperra slo inn når vi nådde 234km/t i oppoverbakke, noen som er kjent der? altså i svingen før tunnelen rett etter Eidanger, det var rått :wink:

Har det på film, men tør ikke legge ut skiltnr og alt, hehe...

Kontakt Thorleif her på forumet og meld deg på kjøring på Ringen du, så finner du et mer passende sted og bedrive slik idiot-kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp synes dette er litt tullete og kjøre så fort på offentligvei i Norge. Så derfor må det bli i utlandet da, og kan aldri tro jeg kommer til å dra så langt med den bilen..

men, ang den photoshop greia fra forrige side, ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den går gått.. Uten tvil. Men fårhåpentligvis går den bedre til våren. Og da kommer bremsepapirene også. Så skal vel egentlig ikke være så høy i hatten og si at det er ca 350hk i den før jeg vet det eksakt. Ikke sikkert det er mer enn 300 for alt det jeg vet.

Den lader 0,5 nå, men skal dreve den om så den lader 0,8.

Da ville jeg iallefall vridd av det innsuget, og fått på et som puster litt lettere. Har endel å hente der og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den går gått.. Uten tvil. Men fårhåpentligvis går den bedre til våren. Og da kommer bremsepapirene også. Så skal vel egentlig ikke være så høy i hatten og si at det er ca 350hk i den før jeg vet det eksakt. Ikke sikkert det er mer enn 300 for alt det jeg vet.

Den lader 0,5 nå, men skal dreve den om så den lader 0,8.

Da ville jeg iallefall vridd av det innsuget, og fått på et som puster litt lettere. Har endel å hente der og....

Har jo ett 325 innsug nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...