-=BMW-318i=- Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Har akuratt kjøpt meg ny front fagner. Fangeren er brukt så den har noen sprekker riper osv. Jeg tengte jeg sku pusse denn ned å sparkle igjenn riper å sprekker men jeg har aldri gjort dette før så trenger litt tips om hvilken sparkel jeg skal bruke å hvor grovt pussepapir jeg skal bruke. Noen som gidder å lage en liten guide til meg . Kan også nevne att det er en orginal m3 fanger av plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ingen som har drevet med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Trenger seriøst hjelp. Hvilket pussepapir osv skal jeg bruke?, trenger åsså å tette en sprekk på ca 10cm, og hvilken sparkel skal jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hvis det er sprekk i en plastfanger må du nok sveise den! du får det aldri til å holde hvis du sparkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Må plast sveise sprekk i plast fanger.. driver på med noe lignende men min er av glassfiber.. kjenner ingen som driver med oppretting og har tilgang til en plastsveiser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå