Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 http://www.autodb.no/car/searchframe.ph ... st5=979909 Akkurat motert konfilter, Autometer turbotrykkmåler, Pioneer 5.25" høytalere framme og Pioneer 6x9" bake som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ingen som trengte morro vinterbil her inne nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 hvor mye er prisen diskuterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 hvis du ikke får solgt den på en uke er jeg interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Prisen er litt diskuterbar.. Og den kommer mye an på om kansje noen vil ha den uten at jeg har vært på eu kontroll med den også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Den står her enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Kult interiør i bilen din da... Ein venn av meg hadde sånn bil. Kjeme deg fram overalt. Er dritbra biler på vinterføre. Subaru har jo blant dei beste 4x4 systemene i heile verda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ja det er en meget bra vinterbil... Jeg har ikke klart å kjørt meg fast enda.... Har fått inn bud på 15k.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Kva er grunnen til at du selger bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er sommer om ikke så lenge... så jeg kunne tenkt meg å brukt pengene på E24`n ... OG en sånn bil som dette er det nok enklest og selge mens snøen er her + at vi har 2 stk 4wd subaruer til som vi bruker i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg