Kobar Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ønsker å kjøpe full styling til min e30! trenger front-,bakfanger og sideskjørt. har du noe liggende, legg ut bilder vell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 eg har front å hekksjørt ligganes, ska sjå om eg fer lakt ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 høres bra ut! jeg bor nær moi, så kan jo bare komme å hente det! ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 jeg skaffer og gts kit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hallå..hvor mye skaffer du riger gts for da???m3 boy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hallå..hvor mye skaffer du riger gts for da???m3 boy:) var det ikke du som ikke ville ha gts, men heller lumma og infinity? vi kan ta det på pm, så slipper vi å ødelegge tråden her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 hva blir det til? kommer det noen bilder snart eller? send via mail om dere har bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå