TheMan Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Når jeg skulle låse opp bilen i dag, var sentrallåsen helt død, og dørene var umulig å få opp. Skal en ikke kunne låse opp døren manuelt selv om sentrallåsen skulle dette ut? Er det noe spesielt som gjør at setrallåsen skulle slutte å virke uten om flatt batteri? Batteriet skal være i orden. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Går det ikkje ein gong an å låse opp førardøra, med nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Forsøkt å låse opp passasjerdør? Har opplevd at små plastbiter knekker i sentrallåsdriver og dermed står den i sju steiner. Du kan også prøve baggasjelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 har hatt samme problemet med e34'en min. da var låsene fryst fast i nedre stilling. Jeg kan kun åpne bagasjerommet med nøkkelen og fikk detfor svivet ned den ene bakruta, via hullet til armleneren og noe langt i handa. Noe skikkelig drit, men jeg kom meg iallefall inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Du kan åpne på passasjersiden foran: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Locked.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jøss, å greit det var. Var ute å prøvde det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Heftigt! Det må eg ut å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Løft opp dørhåndtaket samtidig som du låser opp Det er den "manuelle" måten å få opp døra på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå