TheMan Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Når jeg skulle låse opp bilen i dag, var sentrallåsen helt død, og dørene var umulig å få opp. Skal en ikke kunne låse opp døren manuelt selv om sentrallåsen skulle dette ut? Er det noe spesielt som gjør at setrallåsen skulle slutte å virke uten om flatt batteri? Batteriet skal være i orden. Takker for svar!
Bjørn 320 Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Går det ikkje ein gong an å låse opp førardøra, med nøkkel?
eriklepe Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Forsøkt å låse opp passasjerdør? Har opplevd at små plastbiter knekker i sentrallåsdriver og dermed står den i sju steiner. Du kan også prøve baggasjelokk.
Dagfinn Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 har hatt samme problemet med e34'en min. da var låsene fryst fast i nedre stilling. Jeg kan kun åpne bagasjerommet med nøkkelen og fikk detfor svivet ned den ene bakruta, via hullet til armleneren og noe langt i handa. Noe skikkelig drit, men jeg kom meg iallefall inn i bilen.
jarli Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Du kan åpne på passasjersiden foran: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Locked.htm
Dagfinn Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Jøss, å greit det var. Var ute å prøvde det nå.
NSS Skrevet Januar 14, 2006 Skrevet Januar 14, 2006 Løft opp dørhåndtaket samtidig som du låser opp Det er den "manuelle" måten å få opp døra på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå