triplex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Fin bil. Bra motor. Se link! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 aha. så bilen har egentlig kjørt 275k ? kanskje greit å skrive det øverst også... Fin bil.. men et lite tips er å ta bilder når bilen er Ren og pen, nypolert og fresh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 enig..det nederste bildet var greit men de 3 første ser bilen ganske så utslitt ut.. vask,poler og ta bilder i Lyset MED sommerfelger så går den nok unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Einig med dei andre her.. Må få fine bilder av bilen... Ny vaska og nypolert! Men ser ut som ein rå bil! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det mange som har ringt på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triplex Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 nei har ikke fådd noe respons på den. Men jeg begynner å bli usikker på om jeg vil selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Uten at jeg ska utrope meg som noe mester på pris så syns jeg det var litt dyrt jeg da,er bare en 12v går jeg ut i fra på hk antallet.. Ikke mest ustyr heller...noe fiks oxo.... men kan hende jeg har fått feil inntrykk da lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 e det denne som bruka å stå parkert nedenfor brannstasjon på sortland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triplex Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 jepp, den bruker å stå der:) men det er en til som bor i samme bygget som også har en e34, 520 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg