j0lle Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei Etter at en tulling fant det for godt å kjøre på meg å stikke av trenger jeg et par nye speiler. Dette passer meget bra for jeg trenger en god unnskylldning for å få plass til M3 speil på budskjettet. Hvordan er det med de orginale, i forhold til de uorginale? Passer de som koed har til compact? takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Når du skal ha speil til compact kjøper du de som skal passe sedan og touring, hvis ikke compact står oppført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Sedan & touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Oops.. Sedan og touring var det jeg mente ja. Best jeg endrer det i meldingen min slik at det ikke blir full forvirring her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Takker Kvaliteten da? hvordan er de uorginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg har et sett uorginale. Fungerer fint de, men er av og til en del vibrasjoner i speilene slik at de blir vanskeligere å kikke bakover. Ikke så ofte det skjer, men litt irriterende alikevel. En annen ting er at en må justere speilene ved å trykke på selve speilene, ingenting elektrisk der i gården nej... Så hvis det er flere som normalt kjører, kan det kanskje bli et problem....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Trenger man en unnskyldning for å sette på M3 speil og nå? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 De uorginale billigspeilene kan jeg tenke det er vibrasjoner i, og da du må trykke den inn manuellt er litt for dårlig. En kompis av meg kjøpte slike speil, ene speilet datt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Trenger man en unnskyldning for å sette på M3 speil og nå? =) Min lommebok trenger en god grunn hvertfall.. Koed selger jo noen med varme, og el justering; Spejlene er en nøjagtig og virkelig fin kopi, af de originale M3 spejle Med el-justering og varme -------------------------------------------------------------------------------- Coupe + Cabrio www7855 DKK 889,00 Køb stk. Compact + Limousine + Touring www7856 DKK 889,00 Køb stk. Lavet 100% som originale M spejle. Dvs. aluminiums fod, plastik hus og samme mål. Originale motorer, kabelsæt, samt glas. Spejlene har ikke vidvinkel. OBS!! Tåler på ingen måde sammenligning med billige plastik/kopi-spejle. Leveres i sæt med venstre samt højre spejl. Dvs. prisen på siden er en sætpris Hvordan er disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Trenger man en unnskyldning for å sette på M3 speil og nå? =) Min lommebok trenger en god grunn hvertfall.. Koed selger jo noen med varme, og el justering; Spejlene er en nøjagtig og virkelig fin kopi, af de originale M3 spejle Med el-justering og varme -------------------------------------------------------------------------------- Coupe + Cabrio www7855 DKK 889,00 Køb stk. Compact + Limousine + Touring www7856 DKK 889,00 Køb stk. Lavet 100% som originale M spejle. Dvs. aluminiums fod, plastik hus og samme mål. Originale motorer, kabelsæt, samt glas. Spejlene har ikke vidvinkel. OBS!! Tåler på ingen måde sammenligning med billige plastik/kopi-spejle. Leveres i sæt med venstre samt højre spejl. Dvs. prisen på siden er en sætpris Hvordan er disse? Kvalitet hele veien! Som sagt så kan ikke originale M3 speilene samenlignes med billigspeilene. De originale har vel sikkelige fester av metall og ikke plastikk. Et annet alternativ er vel AC-Schnitzer speil, men de er nokk like dyre som originale speil om ikke dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Da var de bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 må si hvordan de er når du får dem da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 DEt skal jeg gjøre, eventuelt knipse noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 DEt skal jeg gjøre, eventuelt knipse noen bilder Bilder av prosessen og resultatet et alltid moro:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Merkelig.. De er ikke kommet enda.. Betalt og ordrebekreftelsen er kommet, men ingen speil Mulig det bare er jeg som er altfor utholdmodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå