Gå til innhold

BMW 850 Verksteder i utlandet?


Sonny28
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 1990 850i som jeg skal reparere en del på. Ikke helt gratis det, så jeg lurte på om noen her hadde erfaring med verksteder i utlandet. Eksempelvis Sverige, Polen, Estland eller liknende. Pris og kvalitet?

Håper noen kan hjelpe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er i forholdvis god stand. Koster jo litt og vedlikeholde, men det er verdt det :lol: . Tenkte bare at det er dumt å betale "norsk" pris hvis man kan få det billigere i utlandet. Tyskland er selvfølgelig et godt alternativ. Noen som kjenner til et brukbart BMW verksted der? Gjerne nærme fergeterminaler el. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW forhandleren i Flensburg skal ha et godt rykte på seg. De er visstnok forhandler av Alpina og AC Schnitzer også så de har sikkert litt peiling.

En kjenning har forresten en 850i. Den har en liten lekkasje rundt registeret og han hadde hørt på pris for å få skiftet pakningen. 1000,- i pakning og 19000,- i arbeid. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøvd å kontakta en privatperson i Norge, så få han til å fikse bilen for deg, til en vettug pris... Det er faktisk et par på forumet her som har bra greie på 12'ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...