beemer124 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg har en 520i 24v 1991 som speedometeret har sluttet å virke på, og km.telleren og forbruksmåleren virker heller ikke. Jeg mener å ha hørt at disse bilene har litt problemer med en printplate bak i instrumentpanelet, som lager disse problemene. Er det noen som vet om det går an å fikse dette uten å skifte hele instrumentpanelet, har forsøkt å få tak på et brukt, men det ser ikke ut til å være så enkelt. Det er jo ingen som har inne brukte, og nye koster jo en arm og en fot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Det står litt på http://www.autopower.se/mekartips/default.asp?id=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg hadde samme problem med min E30, men det var berre en sikring som var gåen.. Har du sjekket om det kan være det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Hadde samme problem på min E34 520 92mod, da var det kretskortet som var gåent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Kan hende de batteriene som sitter inni der er døde. Har samme problemet jeg og, men speedometeret virker hos meg. Det er to AA NiCad batterier som er loddet fast i printplaten. Jeg skal prøve å bytte mine neste helg. Kan si fra hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer124 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hm, jeg får se over sikringene og lodningene og se om det kanskje kan være det som er galt. Men jeg mener at dette skal være et problem som går igjen på e34. Og på de bilene der jeg har vært borti dette problemet før har det alltid blitt skiftet instrumentpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Dei batteriene i instrumentet trur jeg er til inspeksjons lysene, slik at ikke glømmer hvor langt den er kommt når du f.k.s tar ut batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 på min hadde plugen som går inn i bakakslingen røket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Har lest at disse også påvirker turteller, øko-måler og at radioen ikke lagrer kanalene. Men kan hende det bare er service lysene. Skal iallefall bytte mine for å se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bred sladdaren Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 jeg vet at de batteriene bak på instrumentet pleier og påvirke speedometer og forbruk service og nå de er helt døde da slutter som reger temp måleren og virke Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå