Gå til innhold

Spacere


K.T
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde disse på min gamle bil..både 10mm og 20mm og hadde ingen problem med de i stor fart og slikt..virket som de var bra i utførelse osv..20mm skrudde eg fast i navet mens 10mm var det lengre bolter til..anbefales av meg vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For di største trur jeg det er noe sant ja. Men for min del er de berre snakk om 5mm og der var rundt 400-500 pr stk.. Det går jo an å leve me. Men kommer nok til å prøve desse. Ska jeg gje en lyd om di er like gode som hva di koster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper prisene til OS Bildeler er pr. 2 stk.

K.T,

Skal du ha spacere som styrer på navet er 10mm et minimum. Tynnere spacere har ikke styring mot nav og felg. Jeg hadde 10mm FK spacere på E30en min og jeg måtte faktisk slipe litt av navet på bilen for at det ikke skulle bunne i spaceren. De fleste spacere med styring er 15mm eller mer men FK har altså disse som er 10mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange bra svar her. Men kan sikkert kjøpe 10MM spacere da, har vel ikke så mye å si egentlig om det er 5 eller 10 sånn sett. Så lenge felgen holder seg vekke fra demperen :)

Blir nok Maxam visst di er rimligere, har handlet oss di før å det gikk ganske greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal være veldig bra de. For det første er de riktig konet i senteret så en slipper vibrasjoner.

For det andre mener jeg de er TUV godkjente for E30.

Det er også grunnen til att de koster mere enn "universale" som fungerer dårlig foran på alle biler (ikke så merkbart bak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på at desse holder mål. Di blir bestillt snarest, så får vi se :) Men har problemer med å finne di på Maxam, noen som kan se\hjelpe meg med dette?? Finne en link eventuelt.. Elles må eg takke for god hjelp fra dere som tok dere tid til å svare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...