Michael Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 På utstyrlista står det at jeg har enlarged wiring harness, hva vil dette si. Er det da f.eks ferdig lagt opp til kjørecomuter og telefon ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ...veit ikkje, men det kan då tyde på at den har trekt ledningnett som ikkje er i bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 I stad fant jeg noe som kunne se ut som en temperaturføler framme på høre side bak fangeren, jeg har jo ikke kjørecomuter så det kan jo hende at det ligger klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 I stad fant jeg noe som kunne se ut som en temperaturføler framme på høre side bak fangeren, jeg har jo ikke kjørecomuter så det kan jo hende at det ligger klart. Temperaturføleren skal sitte i luftekanalen foran på førersiden. Altså kanalen fra front til venstre bremseskive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ...trudde ikkje sjølve følaren låg klar i alle fall, men sikkert nokon som veit! Du kan då snakke med ein BMW forhandlar dei veit kva dei ulike bestillingskodane er, og veit sikkert kva det ekstra ledningsnettet er berekna for. Mange bilmerker har ekstra ledningsnett, men de er ofte då forbeholdt høgtalarar og type ting som nesten alle monterar om det ikkje er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå