TBG.E30 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som vet om det er mulig å koble en Pocket PC mot en litt større skjerm, alla samme prinsippet som cloning av PC-skjerm mot TV'en? Har en grei bilspiller med 7" skjerm, men pga prislappen på navigasjonsboksen til denne (ca. 16000,-), kjøpte jeg meg heller en PPC med navigasjonsprog og GPS ant. for 1/4 av prisen. Lurer derfor på om det da er mulig å anskaffe noen kabler (ev. også prog.vare) for å få til dette. Vil tro det er mere trafikksikkert med å ha større og mere lett leselig skjerm, samt å slippe den sugekoppholderen for PDA i frontruten. Har en Clarion VRX848RVD spiller og en Dell AXIM X3 PDA/PPC viss det har noe betydning. Vet at spilleren kan kobles til Både iPod og Bluetooth handsfree for mobil. (Seperat boks som må kjøpes. Men tviler på om en kan sende skjermbildet der.) (Dell'en har også Bluetooth.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Ring Dell. De har skills på sånn. Jeg vet at det skal funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ring Dell. De har skills på sånn. Jeg vet at det skal funke. Høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Si ifra hva du får som svar. Dette hørtes interessant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Si ifra hva du får som svar. Dette hørtes interessant ut. Det skal jeg vet du. Sikkert flere enn meg som har ønske om billig navigasjon på 7" skjerm i steden for 3". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå