-fek- Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Skulle akkurat betsille noken deler fra koed..alt gjekk greitt heilt til eg skulle taste inn kortnummer og kontrolciffer.. har aldri handla på nettet med kort før, så eg var litt usikker, men eg fant ut av det til slutt (trur eg).. kontrolciffer er vel dei 7 tala som står i signaturen? og kortnr er jo dei 16 tala på framsida..men eg fekk fram at det var feil med opplysingane..feil med sida eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Kontroll sifferet er de 3 siste tallene i tallrekken over signaturen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 okai.. prøvde med berre dei 3 siffrene og, men uten hell.. fekk feilmelding då og..sjekka fleire ganger, så alt var rett hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Som oftest når jeg brukes VISA over nett så er de ute etter kortnummer: De 16 sifferne på framsiden av kortet. utløpsdato. Og CVC2 koden: De tre siste sifrene i tallene som står i signaturen... edit: ser jeg var litt treig der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Titt her: http://www.payex.no/no/support/help/ccexample.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 uff da..så feil kan ein ta.. Hehe, da var det berre ein liten misforståelse hehe takk, da er det snart m3 ganger og powerfilter på veg i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå