g4ndersen Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Kan alufelger med kast i rettes opp? Kan det rettes hvis kanten på innsiden er blitt skjev (trykt inn)? Hva koster dette i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Ja,ja,dyrt. Er det en dyr felg-ok,billig felg-for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Mener jeg har betalt 500 pr felg for å rette opp små bulker på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Klart det kan rettes opp.pris varierer alt etter hvor store felgene er og om du har dekk som skal av og på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg betalte ca 600 for et relativt stort kast. Da var det dekk på felgen, og jeg fikk lagt om alle hjulene på bilen samtidig. Helt klart verdt det, også på billige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå