Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjørt med den slik.. går fint! var litt gnikkelyd dem første 200 mtr. det lèer ikke på seg her... fjørskåla og felgen står bom fast i forhold til kverandre! men må nok gå ned til 225/40-18 ja...

Skrevet

Nå har ikke jeg coilovers, men 10x18" gikk fint på min også - helt til den fjæret skikkelig ned.. da satt jeg igjen med Rondell-stempler i demperne.. I vanlig eller oppjekket stilling hadde jeg ca. en cm å gå på..

Skrevet

får prøve meg frem med litt smalere dekk... er forann dette her, bak gikk det kjempefint med 265/35... er en sjangs å ta, men ryker det så ryker det!:)

Skrevet
FK sett du har? Monterte samme på min i sommer, med samme problem, bare der tok felgen borti! skaffet et par 6mm spacere, etter det er alt perfekt :D

stemmer det, ja åssen stiller bilsvaksynte seg til spacere på godkjenning? får du dem med tuv? har bare hørt om at spacere er bannlyst....

Skrevet

Er noen spacere som kommer med TUV, men da er de kun laget for en type bil og relativt kostbare.

De "universale" er ganske så bannlyste blandt bilsvaksynte.

Pass også på at du kun får montert "lime lodd" på felgene når de skal avbalanseres ved ev. dekkbytte.

"Slå lodd" (for aluminiums hjul) som er vanlig å bruke på felgens bakre kant hos deg, kan forårsake stor skade ved kontakt da det ikke er noen klaring igjen her.

Skrevet

ja, får satse på at det går greit på godkjenning med 225 dekk, åsså kjøre med spacere til vanlig for sikkerhetsskyld! pesonlig gir eg alltid beskjed ved dekkomlegging at eg kun skal ha limte lodd. dem får ikke lage striper i mine felger på innsiden en gang! så den saken er biff!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...