painkiller24 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Hei! Er på jakt etter et lokale jeg og søskenbarnet mitt kan bruke til et lite bilverksted. Må være plass til to biler da! Usikker på hvor mange kvadrat som trengs men! Det bør ligge i Østfold, helst i nærheten av Askim, Mysen, Spydeberg området. Tenker da på et vi kan skrive en form for leiekontrakt på og komme og gå når vi vil. Haster litt for å få satt i gang med audien!!! Håper noen vet om noe i nærheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Og hvorfor er det plutselig null svar på posten min???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 sikkert blitt fjærnet grunnet magne svar som ikke dreide seg om verksted men om bilene!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 BUMP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå