apriliamann Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen som har erfaring med høvling/fresing av m20 b25 topp? Jeg har demontert toppen min og har tilgang til fres så jeg tenkte jeg skulle benytte sjansen. Noen som vet om dette kan gi noe effekt og hvor mye kan jeg forvente? Hvor mye kan jeg frese ned? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Finn en dremmel el no og poler alle kanaler som har med innsug-utblås å gjøre så er du litt på vei. Bare ålan toppen litte grann,for mye så går ventilene i stempel,da må du evt frese ut større groper til ventilene i stempla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hvor "farlig" er det å gjøre dette sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Man høvler ikke en topp..den må slipes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Man sliper støpejernstopper,men bruker skjær på alutopper i f.eks en planfres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamann Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 noen som vet hvor mye jeg kan plane/frese toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 flislund motorservice gjør hvertfall dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 noen som vet hvor mye jeg kan plane/frese toppen? Er det ikke en slags "grop" som indikerer hvor mye man maks kan frese av toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamann Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 når jeg freste toppen på båten min var det en sånn "grop" som du sier som indikerte hvor mye jeg kunne frese av. noen som vet om det er det på denne toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå