Gå til innhold

BMW E30 325 Cab *skal kanskje kjøpe*


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... jeg vurdere og ta en E30 325i Cab i innbytte... noen som har noen formeninger ang. disse bilene?

Det er en 1989mob, med skinn seter... det var noen feil på den sånn som rullelager på drivakslene eller no, ikke lys i den store kjøre komputeren og feil med bagasjeroms låsen.

Dette skal skiftes før eventuell kjøp av bilen, vedkommende som skal selge er bilmekaniker og dette regner jeg med ikke skal være noe problem og få fikset dette.

Er det noe jeg bør se etter? jeg har ikke sett den ennå, skal prøv den ut i uka tenker jeg.

Hvordan er den og ha om vinteren? lett og få varm eller er det et evig helvette og holde varm.. Skal ta og få lagt ut mer bilder ut i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin bil. Rust og lekkasjer i hjulbrønner er et problem som går igjen på E30'er. Du må også sjekke etter fuktighet/vann i gulvet inni bilen. Her har det lett for å bli temmelig vått dersom det er rustet hull i torpedovegger eller karosseri..

Lykke til!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. vinteren må jeg si at varmeapparatet virker helt greit i dem.

Eneste som kan være, er at det kan legge seg litt rim på innsiden av taket viss den står en stund og da dryppe litt til det har fordampet.

Er jo bare et lags tak på dem. :cry:

Men allt kan skaffes uorginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må teste bil først :P ingen ting som er avklart ennå...

ja.. snakket såvidt med deg på acr

Hvor "stor" er du da? Jeg er 195 høy og 95 kg, har rattet E30 uten problem i 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...