Skogly Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Når eg startar bilen så lyser parklys, baklys og tåkelysa framme (slik som det pleier å gjere) MEN...når eg vrir lysbrytaren til parklys, så forsvinn venstre parklys, venstre baklys og tåkelysa framme. Vrir eg brytaren til nærlys, så virkar begge nærlysa, men ikkje venstre baklys og tåkelysa. Skjedde heilt plutselig i går kveld... Kan vel utelukke sikringsfeil, sidan det virkar før eg vrir på brytaren? Kan det vere eit eller fleire relè som er feilen? Evt. kor er relèet til lysa på 325i e36? Eller er det noko anna som kan vere feil? Takkar for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Releèr, jord feil eller overslag.. Bare å begynne å måle og sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 No har eg fiksa det, var visst gåen sikring likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå