-Sammy Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4374.jpg eller http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4245.jpg Er det spesialpære på det første ? Er de ev. noe dyrere enn vanlige oransje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 De øverste har visst sølv-pærer ja. Får ca samme resultat hvis du sprayer vanlige oransje pærer med sølvspray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 De øverste har visst sølv-pærer ja. Får ca samme resultat hvis du sprayer vanlige oransje pærer med sølvspray. Bare at da koster det 30 kroner paret i stedet for 200 kroner paret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 200 norske kroner paret .. hesus Da går vi for sølvspray ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 fin bil du har Tror de er finest de du har på bilen allerede jeg har du flere bilder av den bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 bimmerdude: fin bil du har Takker Skal sote rutene og skaffe meg lyktesenkere som går helt rundt, til å bynne med. Og angående de blinkers som er på bildet så er de (rettere sagt, det ene) i søppelbøtta nå.. Glasset på høyre blinklys var litt løst, så jeg dro på litt sicaflex og plugga det i igjen. Ikke godt nokk vel å merke, for etter en liten tur så mangla det visst. Fannt det igjen i en tunell i tusen knas Så da ble det biltema hurtigløsning. Nå syns jeg de er litt for lyse, det blir for stor kontrast mellom hovedlykt og blinklys. Flere bilder: (ikke fått tatt bedre bilder ennå..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Pen bil du har! Jeg for min del synes den passer best med de du har. Ta av lyktelistene også så er den enda penere.. Synes den ser trøtt ut med lister over lyktene. Men det er bare min mening Du må selvfølgelig gjøre det som DU synes er penest, og ikke hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå