Gå til innhold

sort e30 cupe med m5 motor

wolfie^
 Share

Anbefalte innlegg

lurer litt på hvor mye jeg kan få igjen for min ny ombygde 89 mob 325 med 3,5 24v m5 motor(ca 300 hk)...den har akkurat blitt ferdig på verksted, der den har blitt bygd om med kviteringer på alt! ble ganske mye dyrere enn jeg trodde så vurderer salg om jeg får en bra pris på den. 535 kasse, splitter ny m5 cluch og alt mulig av nye andre deler...motoren er helt strøken,den har blitt sett fulstendig over på verksted så den er bra,har nok gått svært lite, bilen er også meget bra. er helt nye 16" felger med nye dekk, og splitter nye vinter dekk, m tech seter, m3 speil osv. tenkte jeg skulle godkjenne den med m5 motoren før jeg eventuelt skal selge den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på hvor mye jeg kan få igjen for min ny ombygde 89 mob 325 med 3,5 24v m5 motor...den har akkurat blitt ferdig på verksted, der den har blitt bygd om med kviteringer på alt! ble ganske mye dyrere enn jeg trodde så vurderer salg om jeg får en bra pris på den. 535 kasse, splitter ny m5 cluch og alt mulig av nye andre deler...motoren er helt strøken,den har blitt sett fulstendig over på verksted så den er bra,har nok gått svært lite, bilen er også meget bra. er helt nye 16" felger med nye dekk, og splitter nye vinter dekk, m tech seter, m3 speil osv. tenkte jeg skulle godkjenne den med m5 motoren før jeg eventuelt skal selge den!
bilder hadde vore fint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det

Trur du på julenissen også kansje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det

Elefanter kan jo å fly, så da er jo det meste mulig.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå mannen få prøve det da, det er sånt man lærer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...