wolfie^ Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 lurer litt på hvor mye jeg kan få igjen for min ny ombygde 89 mob 325 med 3,5 24v m5 motor(ca 300 hk)...den har akkurat blitt ferdig på verksted, der den har blitt bygd om med kviteringer på alt! ble ganske mye dyrere enn jeg trodde så vurderer salg om jeg får en bra pris på den. 535 kasse, splitter ny m5 cluch og alt mulig av nye andre deler...motoren er helt strøken,den har blitt sett fulstendig over på verksted så den er bra,har nok gått svært lite, bilen er også meget bra. er helt nye 16" felger med nye dekk, og splitter nye vinter dekk, m tech seter, m3 speil osv. tenkte jeg skulle godkjenne den med m5 motoren før jeg eventuelt skal selge den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond andreassen Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 lurer litt på hvor mye jeg kan få igjen for min ny ombygde 89 mob 325 med 3,5 24v m5 motor...den har akkurat blitt ferdig på verksted, der den har blitt bygd om med kviteringer på alt! ble ganske mye dyrere enn jeg trodde så vurderer salg om jeg får en bra pris på den. 535 kasse, splitter ny m5 cluch og alt mulig av nye andre deler...motoren er helt strøken,den har blitt sett fulstendig over på verksted så den er bra,har nok gått svært lite, bilen er også meget bra. er helt nye 16" felger med nye dekk, og splitter nye vinter dekk, m tech seter, m3 speil osv. tenkte jeg skulle godkjenne den med m5 motoren før jeg eventuelt skal selge den! bilder hadde vore fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 jepp skulle hatt det, har ikke det enda, kan sikkert ordner etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 spørs jo litt på selve bilen å da.. mye rust? org understell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 er ikkeno rust, org 325 understell ja, bare sports/senkte dempere og fjører...nye foringer osv for å få den stivere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 sleng ut noe bilder ja. og godkjenner du den med motor`n får du nok solgt den kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 ja skal slenge ut det så fort jeg får tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 veit ikke, vil se hva jeg kan få for den, bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hvis du skal godkjenne den må du vel ha på noe annet enn 325 bremser? det går nok noen tusen der og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 du må nokk komme med bilder og ca pris her;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hmm, eg mente 325 bremsene var godkjent for 220hk. med mindre Bt har sett feil og trod det var en vanleg 3.5 med 211hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det Trur du på julenissen også kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det Trur du på julenissen også kansje?? Elefanter kan jo å fly, så da er jo det meste mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 nope tror ikke det trengs å bytte bremser, skal sjekke ut det da men er lignende biler som har blitt godkjent veit jeg, som ikke har trengt å gjørenoe med bremsene, men må jeg bytte dem så gjør jeg jo det Trur du på julenissen også kansje?? La nå mannen få prøve det da, det er sånt man lærer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå