Thomas-G Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Var noen som klarte å kjøre i meg istad så da ble det en liten bulk. Så det jeg lurer på om det er noen som har hatt lignende skade å kan si meg sånn ca hva skaden vil komme på? Pga jeg har en kammerat som igjen har en bekjent i lithauen å der kan man vist gjøre ting med bilen for litt billigere penge enn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hva med å bruke forsikringen...få en takstmann til å se på skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hva er omstendighetene siden du ikke ønsker og bruke forsikringen. for meg høres det naturlig ut at når noen kjøre i deg, blir det demmes forsikring det går på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hva er omstendighetene siden du ikke ønsker og bruke forsikringen. for meg høres det naturlig ut at når noen kjøre i deg, blir det demmes forsikring det går på... Han kan jo ta ut pengene han får på forsikringen, for så å få reparert bilen for mindre penger i utlandet. Da kan han jo være heldig å sitte igjen med noen kroner til øl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Forsikringa må du vel antageligvis bruke uansett, siden den andre bilen å må til reperasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 tippe det er en skade til rundt 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Stygg skade det der... Var det den andre partens feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe.. .det var faen ikke noen liten bulk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 tippe det er en skade til rundt 8000,- er litt vanselig å bedømme størrelsen synes jeg, men for meg ser det ut til at den skjermen bør skiftes, og da snakker vi mye mer enn 8 laken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Å sende bilen til lithauen for å fikse det der kan du spare mye penger på å kjøpe em 5kg bøtte med sparkel selv.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Oi. Her kom svarene fort. Skal ta det på forsikringa. Tenkte kanskje jeg skulle bare ta pengene jeg får kontant for å så reise ned til lithauen og skal jeg nok slenge på et Infinety II kit på den å noen gromme hjul Har også kommet en bulk på døra. Ikke stor, men nok te at det synes. Å ja den andre parten brøyt vikeplikten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Få taksert skaden på merkeverksted og reparer bilen selv eller i utlandet. Dette er en ganske kostbar skade. Ville nok heller tippe rundt 20 000 for den. Takstmann må i alle tilfeller taksere det før forsikringen betaler deg noe som hellst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 tippe det er en skade til rundt 8000,- Tipper du er i nærheten om du ganger det med 2.5-3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 tippe det er en skade til rundt 8000,- Tipper du er i nærheten om du ganger det med 2.5-3... tror du kan gange på litt til og! her vil det evt. bli plateskift og da vil det beløpe arbeidspris i tillegg til skjermen, og deretter lakkering av skjerm innvendig og utvendig og tilstøtende flater (trøtt så jeg orker ikke finne frem eksakte priser) men vi skiftet en bakskjerm på en toyota corolla her for et par uker siden! taksert til 35000,- ! (da var baklampe og en støtfanger med!) men, hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 huff ikke bra, må nok bytte kanal/deler av kanal og deler av bakskjerm, det varierer fra verksted til verksted, man ge skjøter bakskjermen der den er rett mens andre bytter hele:) byttet kanalen på min.. e36 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå