danni Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 noen som har no info om firmaet kimmit sport?? vurderer å bruke dem innenfor et prosjekt, men vil gjerne vite om de er seriøse, bra på pris osv. takker for svar=) P.I.B Edit : Flyttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 De har ihvertfall god peiling. De sponser bla Jarle Skoftedalen her på forumet sitt E30 318 turbo prosjekt. Send en melding til Jarle og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg blir som sagt sponset av Kimmit Sport og jeg er meget fornøyd, Kim er meget seriøs og har peil på bmw! Bare send han en mail så hjelper han deg! Han har også mulighet for å bygge hele motoren til deg! Eller send meg en PM hvis det er noe du lurer på, jeg har kontakt med han omtrent hver dag og kan svare for ganske mye av produktene hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå