Gå til innhold

m3 karosseri.

m3e30
 Share

Anbefalte innlegg

noen her som kansje r intressert i et m3 karosseri? total ombygd fra 318. med bredda skjermer og c stolpe, kjøpt nye hos bmw.. bilen er lakkert innvendig og i motor rom, og det er nytt sparco bur i den. 2 dørs uten takluke. proft bygd. m3 understell .mener han skulle ha rundt 60000,. send pm for interesse. kompis av meg som har bilen.PM meg for nr til selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du vet hva det koster å bygge et slikt så kan du heller kommenter:) har selv bygget et slikt bygg. og det var IKKE billig. ikke lett å få tak i deler.. hadde mange bud på min som jeg hadde til salgs, da fikk jeg bud på 15 og 20 og 30000. den gikk for 55000 og der manglet fram skjermer og div. denne som er til salgs er 100% rustfri. så de som er intressert, og vet hva et slikt bygge koster tar gjerne kontakt, .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt PMS på Frode H. kanskje ?

Nei. Slike kommentarer som rant nedover her har ikke en dritt å gjøre på salgsforumet, og vi begynner å bli lei av å slette. Tar du opp en egen tråd som du lager i Annet hvor du spør hva som er fornuftig pris på det du vurderer å kjøpe, så er det selvfølgelig 100% greit med kommentarer om at det er for dyrt, og det er nøyaktig slik det skal gjøres. Å prøve å legge ut noe for salg når man bare får masse dritt fra folk som ikke en gang er interesserte er bare tull.

End of discussion om dette i denne tråden. Et 318i/M3-karosseri skal selges. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...