Gå til innhold

liten turbo selges

Jarle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

passer den til en 318is å hva mere trenger man å hvor mye blir den sprekere..litt nyskerig

Om turboen passer er et veldig vanskelig spørsmål å svare på, det avhenger helt av hva du ønsker å få ut av motoren din og hva slags kjøreegenskaper du ønsker... Men alt går! :wink:

Denne turboen er meget liten så jeg er usikker på om det egentlig vil bli noen suksess. Du hadde sikkert fått ladetrykk med en gang, men med tanke på størrelsen vil nok effekten bremse seg selv, og du vil få liten effekt på høye turtall...

Jeg kjøpte den til min 1 liter suzukimotor.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke være mekaniker i det hele tatt, jeg er elektriker :D

Du må sveise et grenrør, evt adapter til originalmanifolden, og eksos ut. Og så må du ha luft inn og ut, bygge trykkrør fra turbo til innsug og du må ha olje inn og olje ut! Dette henter du fra oljetrykkbrytern og går tilbake igjen i bunnpanne, OVER OLJENIVÅ!!

Tut og kjør! :wink:

dette er en liten turbo så det er begrenset med effektøkning du kan få, så girkasse osv er ikkeno problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan du tippe det blir i utgifter i deler? Sveise et grenrør er nok ikke mulig ;)

Hvis man er gnien på pengene, og velger det billigste av deler. Hvor mye lander man på i både kroner og hestekrefter? (grovt regnet) Med tanke på at det er skarve 115hk på min origianlt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...