Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Selger min lille turbo, en Garrett T15 (mere specs kommer) Den er i bra stand med normal slakk. Byttes i no artig eller en tusenlapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 passer den til en 318is å hva mere trenger man å hvor mye blir den sprekere..litt nyskerig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 passer den til en 318is å hva mere trenger man å hvor mye blir den sprekere..litt nyskerig Ja bare sette på,får med skruer til den og da har du 250hk ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 passer den til en 318is å hva mere trenger man å hvor mye blir den sprekere..litt nyskerig Om turboen passer er et veldig vanskelig spørsmål å svare på, det avhenger helt av hva du ønsker å få ut av motoren din og hva slags kjøreegenskaper du ønsker... Men alt går! Denne turboen er meget liten så jeg er usikker på om det egentlig vil bli noen suksess. Du hadde sikkert fått ladetrykk med en gang, men med tanke på størrelsen vil nok effekten bremse seg selv, og du vil få liten effekt på høye turtall... Jeg kjøpte den til min 1 liter suzukimotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 passer vel fint til en ford fiesta 1.1 ,hadde vært et stilig vinterprosjekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 så kjøp den da hehe... ingen som vil eksperimentere litt? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Kanskje jeg skal lade konebilen litt.. Suzuki Swift 1.0(997ccm) og tre syl.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvor mekaniker trenger man å være for å montere en slik på en E36 318i? Hva mer trenger man evt å gjøre? Bremser? Girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 du trenger ikke være mekaniker i det hele tatt, jeg er elektriker Du må sveise et grenrør, evt adapter til originalmanifolden, og eksos ut. Og så må du ha luft inn og ut, bygge trykkrør fra turbo til innsug og du må ha olje inn og olje ut! Dette henter du fra oljetrykkbrytern og går tilbake igjen i bunnpanne, OVER OLJENIVÅ!! Tut og kjør! dette er en liten turbo så det er begrenset med effektøkning du kan få, så girkasse osv er ikkeno problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvor mye kan du tippe det blir i utgifter i deler? Sveise et grenrør er nok ikke mulig Hvis man er gnien på pengene, og velger det billigste av deler. Hvor mye lander man på i både kroner og hestekrefter? (grovt regnet) Med tanke på at det er skarve 115hk på min origianlt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 ikke lett å si, du må nesten bare begynne nå får du hvertfall turbo for en tusing ikke mulig å sveise grenrør why Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Denne turboen på en 1.8 eller 2.0 blir i smaleste laget. Denne kommer vel fra Cherry GTT hvis jeg ikke husker feil? Stemmer det Jarle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 er usikker jeg, kjøpte den bare av en kamerat for å ha på 1 litern min Men en 1,6 burde hvertfall kunne gå greit med denne, jeg vet lite om den og hva den er god for.. prisen har synki til 700kr, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå