edition Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Lurer på om det er "plug & play" med et m5 instrument inn i min 535i e34, eller om det er store forskjeller på tilkoblinger, fartsignal osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 nesten plug n play Bare se til at begge har den samme fargen bake på instrumentet. Eneste forskjellen jeg har fått med meg er at den økonomi måleren i 535 instrymentet ikke finnes i M5 instrumentet.. der er det olje temp viser. så du må omkoble den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 tror det skal gå bra jeg kjørte med 535 innstrument med m5 motor og det fikk helt fint unntatt at turtelleren ble bundet med god margin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 da var m5 instrumentet i hus! skikkelig najs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 noen som har peiling på oppkobling av oljetemp til m5 instrument (e34)? er vel også det samme som e30 m3, så noen må vel ha peil på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå