edition Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det noen som har tuv papirer til bakrutesenker, lyktelister og m5 vinge til e34? Rieger el lignende, bilsvaksynte e så firkanta her på vestlandet! Hadde vert topp med en kopi, på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Ehh, kor på vestlandet?? Har aldri hatt problemer med noen av tingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Bergen... Har ikke truffet di verste du da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Seriøst? Måtte du ha godkjenning på det? Lenge leve staten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 jess! er helt ville når dem først begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Hmm.. jeg kjøpte fabrikksny Rieger bakrutespoiler fra GS, og tror ikke jeg fikk med noe TÜV-papirer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det noen som har tuv papirer til bakrutesenker, lyktelister og m5 vinge til e34? Rieger el lignende, bilsvaksynte e så firkanta her på vestlandet!Hadde vert topp med en kopi, på forhånd takk! Eg har tuvpapirer på bakrutesenker og senkesett til E34... Lånte vekk tuvpapirene på senkesettet til ein venn av meg, og det gjekk fint... Trur eg kanskje har til vinga og, men det er eg ikkje sikker på... Trur ikkje du trenge det!!! Men send meg ein PM, så kan me avtala eit møte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 all takk til Hylland for tuv papirer! bra gjort mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå