positron Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Må man virklig ta ut rattstammen for å få ut varmeregisteret? Etter mye hor så har jeg fått løst registeret.. men det vil ikke ut pga av rattstammen. Er det enklere å ta ut hele boksen som varmeregisteret sitter i? Har fått boksen løs og, men får den ikke ut. Den sitter fast i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Du må løsne hele boksen som varmeappreats registret sitter i.Er fire bolter ved vifta i torpedoveggen.Så trekker du hele boksen bakover til du får trekt ut registeret.Var sånn jeg gjorde det på min da jeg skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
positron Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Klarte du å trekke den nok bakover uten å fjerne stagene fra boksen til dashbordet? Eller uten å ta vekk dashbordet? Det virker ikke som jeg får trekt den nok bakover. Den henger fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg løsna den plata med reguleringa til varmeapperatet og tok ut stereoen.Da fikk jeg dratt det nok bakover til att jeg fikk skifta registeret.Bytta motstanden til vifta idag og.Den sitter like over registeret,men da slipper du og ut med noe for og bytte...Er en dritt jobb og bytte register da,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå