Bare_egil Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Som topic sier, får ikke start på bilen. Bilen er en bmw 316i 89mod. Den har stått stille i en lang stund nå uten å ha vært startet. Noen som vet hva det evt kan være. Vet hvertfall at startern går rundt... på forhånd takk Mvh Trond Egil
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 sjekk pluggene får vel prøve det da...men snør så helvette her, så tar det når det ikke snør lengre, og får lada opp batteriet igjen
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Sjekk om den har gnist og sjekk om den får bensin... da har du noe å gå ut ifra...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 Sjekk om den har gnist og sjekk om den får bensin... da har du noe å gå ut ifra... snakket med han jeg kjøpte bilen av, han sa at det kanskje var bensinpumpa. Men har ikke batteri til den, har ett som stod i den vraka 325en, men etter kræsjen så sprakk det opp..men hvordan skjekker jeg om den har gnist??
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Hvis han trudde bensinpumpa var dårlig så kan du jo sjekke om den går først da... men du må ha et batteri med strøm på...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 Hvis han trudde bensinpumpa var dårlig så kan du jo sjekke om den går først da... men du må ha et batteri med strøm på... hehe, det er sant, hadde ladet opp ett i natt, men så var polene motsatt, og ledningene ikke lange nok. hvordan sjekker jeg den ?
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Den skal vel start når tenninga skrues på... men det er ikke alle som gjør det så da må prøve å kinne og høre om den starter da... Hvis ikke kan du jo nappe av en bensin slange i motor rommet og stappe den ned i ei flaske og se om det kommer bensin når du kinner der....
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 Den skal vel start når tenninga skrues på... men det er ikke alle som gjør det så da må prøve å kinne og høre om den starter da... Hvis ikke kan du jo nappe av en bensin slange i motor rommet og stappe den ned i ei flaske og se om det kommer bensin når du kinner der.... ok, får prøve det da..så snart det blir fin vær igjen...takk for opplysningene
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 da har jeg sjekket bensinpumpa, og den funker..noen andre idèr om hva som kan være galt?
Muren Motorsport Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Sure plugger.. sjekk gnist først. Har du det,, Kjinn med livet som innsats! den fyrer da,, Med mindre du har mer seriøse problem. med gassen i bånn!
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Sure plugger.. sjekk gnist først. Har du det,, Kjinn med livet som innsats! den fyrer da,, Med mindre du har mer seriøse problem. med gassen i bånn! hadde en plugg ute, den var relativt våt, og ifølge fattern så gnista det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå