Dr_S Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Iår avholdes dette 25.januar 2006 på Furulund Kro i Stokke rett ved e-18. Møtet vil begynne kl 19:00. Det vil bli enkel bevertning. Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det noe det er noe vits i å møte opp på for oss ikke-styremedlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det noe det er noe vits i å møte opp på for oss ikke-styremedlemmer? Ja Er jo evt valg og slike ting som er vanlige på årsmøter da. Litt om planer fremover osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Er det noen som skal hit eller . Tenkte jeg skulle ta en tur ihvertfall, flott å bli litt kjent med lokalmiljøet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Har egentlig ikke tenkt meg dit, men ingenting er sikkert. Kanskje noen der har en motorbukk/elefant å låne meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg synes det er vel så viktig for ikke-styremedlemmer å være med. Når vi hadde årsmøte var det veldig nyttig å høre hva medlemmene ville, med tanke på treff. Det er jo slik man får mest ut av klubbmedlemskapet sitt. I tillegg så blir man bedre kjent med folk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Menne... halvveis OT: dere som er medlem i BMWCCN, hvor lang tid tar det fra jeg melder meg inn på websidene deres, til jeg får noe i postkassen min som bekrefter at de har mottat noe og evt en regning for medlemskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 ChrZZ, jeg meldte meg inn i høst, på websidene. Husker jo ikke helt hvor lang tid det tok, men rundt 3- 4 dager så lå info + innbetalings papirer i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fra hva jeg selv opplevde og har hørt fra andre så er 3-4 uker normalt. Kontoret er bare betjent én dag i uken, så Steffan var heldig om det lå i posten etter 3-4 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 HE HE, de ser nok ann folka og bilmod . Neida, men det tok ihverfall ikke så lang tid som du skriver Gunnar, men husker ikke eksakt. Bare å melde seg inn med en gang ChrZZ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hehe. Da får jeg vente litt til da, og evt sende en mail til dem ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Tror at neste utgave av Fahrfreude leveres med BMWCCN sin DVD, så da må du jo være medlem . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Tror at neste utgave av Fahrfreude leveres med BMWCCN sin DVD, så da må du jo være medlem . Man får uansett tilsendt alle årets utgaver av bladet uansett når på året man blir medlem. Men når det er sagt så lønner det seg å melde seg inn i starten av året om man vil bli medlem. Det er nemlig kalenderår det går på, ikke 1 år fra innmelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg skal være der 20 min før, men hvis noen vil kjøre med selskap bort, er jeg på Statoil Heimdal ca kl 1800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser at det er mange fylker som mangler når det gjelder å ha undergruppe å forholde seg til... hva da med oss som bor i buskerud? heh. Hører vi "hjemme" noe sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå