Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iår avholdes dette 25.januar 2006 på Furulund Kro i Stokke rett ved e-18.

Møtet vil begynne kl 19:00. Det vil bli enkel bevertning.

Vel møtt!

Skrevet
Er det noe det er noe vits i å møte opp på for oss ikke-styremedlemmer?

Ja :) Er jo evt valg og slike ting som er vanlige på årsmøter da. Litt om planer fremover osv

Skrevet

Jeg synes det er vel så viktig for ikke-styremedlemmer å være med. Når vi hadde årsmøte var det veldig nyttig å høre hva medlemmene ville, med tanke på treff. Det er jo slik man får mest ut av klubbmedlemskapet sitt. I tillegg så blir man bedre kjent med folk også.

Skrevet

Menne... halvveis OT:

dere som er medlem i BMWCCN, hvor lang tid tar det fra jeg melder meg inn på websidene deres, til jeg får noe i postkassen min som bekrefter at de har mottat noe og evt en regning for medlemskap?

Skrevet

Fra hva jeg selv opplevde og har hørt fra andre så er 3-4 uker normalt. Kontoret er bare betjent én dag i uken, så Steffan var heldig om det lå i posten etter 3-4 dager.. ;)

Skrevet

HE HE, de ser nok ann folka og bilmod :lol: . Neida, men det tok ihverfall ikke så lang tid som du skriver Gunnar, men husker ikke eksakt. Bare å melde seg inn med en gang ChrZZ :wink: .

Skrevet
Tror at neste utgave av Fahrfreude leveres med BMWCCN sin DVD, så da må du jo være medlem :lol: .

Man får uansett tilsendt alle årets utgaver av bladet uansett når på året man blir medlem. Men når det er sagt så lønner det seg å melde seg inn i starten av året om man vil bli medlem. Det er nemlig kalenderår det går på, ikke 1 år fra innmelding..

Skrevet

Ser at det er mange fylker som mangler når det gjelder å ha undergruppe å forholde seg til... hva da med oss som bor i buskerud? heh. Hører vi "hjemme" noe sted da? :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...