Kenneth BMW Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det høres ut som han fillmer'n har fått ballene i et strømmgjære hehe
Teekay1983 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det høres ut som han fillmer'n har fått ballene i et strømmgjære hehe Her snakker vi av erfaring forstår jeg
-[tom]- Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det er så jeg håper at idioten smeller bilen midt ut i grøfta og knuser bilen. Greit nok drifting er kult å se på. Men det er tid og plass for all slags leking..dette var helt feil tidspunkt i hvertfall.. Slike idioter fortjener en god lærepenge.. gjerne en kraftig bot fra onkel og en forsikring som ikke gir han ei krone da bilen blir kondemnert. Her setter han "livet" i fare for andre..der kanskje ut som full kontroll..men det tviler jeg sterkt på at han hadde. Skal han først være idiot..så gjør det en plass hvor han bare ødelegger for seg selv.
SteffenM2 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det høres ut som han fillmer'n har fått ballene i et strømmgjære hehe Her snakker vi av erfaring forstår jeg Haha, dagens!!!
Divine Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 ja,man kan si så mangt.. JEg kaller da dette underholding Selvom jeg enda ikke er sikker på om det var bilen, eller fyren som filmet som stod for den underholdningen
marlao Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 Jeg drit i livet hans. IDIOT kallet vi slike!! Men det er livet til andre han setter i fare!!! Tulling.. slike burde mistet lappen på livstid!
Stian Børresen Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 syns nå det ser ut som han har god kontroll der jeg for min del.. har sett den der noen ganger før og jeg må si at han som filmer der får meg til å le hver en gang så denne filmen første gang når jeg var rimelig full og husker det der godt den dag i dag:P kanskje feil plass å kjøre sånn på men gøy å se på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå