cornelius Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 satt på nette i dag og så på biler, fant da en 93mod 318 AC Schnitzer coupe m/165hk i det store utland.. så lurer på om dette er noe som finnes, eller om det er noe hjemmemek som de utlendingene har funnet på? eks en 318is m ac snitsel eksos og chip?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 hnmm.... ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 ACS bilene trodde jeg het noe, f.eks S3. Kjenner en som hadde en slik i E46, men de skal hete S3 som E36 også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 må såfall være noe trimmet greier. Er vell 143 gamp orginalt, og tror det skal mer til enn eksos og chip til få 22 ekstra hester. Sikkert cambytte++ viss modellen i det hele tatt eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 ACS bilene trodde jeg het noe, f.eks S3. Kjenner en som hadde en slik i E46, men de skal hete S3 som E36 også tror jeg. kansje alpina du tenker på? de har jo B3,B6,B8 osv... har aldri sett eller hørt om noen mod. til ASC så vet ingenting om de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Jo, de skal hete s3 eller noe slikt..har sett noen eksemplarer i utlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 ac har n acs3 2.1 liters ombyggingsdings på 175 hest. kanskje det e noe i den duren. ein pdf sak: http://www.acschnitzer.com/englisch/pro ... glisch.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 oki, takk.. men tviler på at det kan være den acs3, siden den hadde 2,1L, mens den jeg så sto at den bare hadde 1,8L.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå