TOREBMW Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 skal selge recaro setene som jeg har til bilen.jeg trenger bøtteseter hvis noen har recaro eller sparco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Hmmm Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja det er prisen da.er usikker jeg..hva er dem verdt da syns dere dem er veldig faste og fine..ike slitt på noen måte..det følger med selene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Kan du huske hvor mye du ga for dem,, hvor gammle er demm,, jeg har igrunnen ikke peiling på prisen på demm.. Meget interesert, skulle hatt demm til å trekke om nytt ståff... Ossen fester er det som sitter unner.. skulle ha mekket dem til i en e36 ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 da er du heldig dem er til e36 passer perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 5k for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Det var jaggu ikke ille pris, jeg skal tipse noen kompiser som er på utkikk etter lignende seter om de der, har du et mobil nummer du kan treffes på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 det er billig.jeg må selge dem fort siden jeg skal hente meg nye ...løpppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Da var disse solgt til Molde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Var ikkje dette drittbilligt! er jo Recaro seter..heldig moldenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja vi måtte bare slå til på dette!! Passer jo flott i prosjektet også, E30 touring med s38b36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1020910 1990 BMW M3 evo3 gt stoler Ja ja.. Det er lov å prøve seg. Stolene i annonsen har riktignok striper i trekket men slik skal orginalen se ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 og disse stolene du viser til her er nøyaktig like dem som er til salgs her..bare i en annen farge.så vet du det..er levert mere en 1 farge interiør til m3 gt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå