Gjernes Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Noen som har erfaringer med at hanskerommet på 5 serien, ikke lar seg åpne. Jeg har tydeligvis fått et problem med at låsemekanismen ikke virker helt som den skal. Finneste de noen tjuvtriks for å få den opp slik at jeg kan skifte låsen? (Hanskerommet er ikke låst med nøkkelen, om noen skulle tro at jeg hadde glemt at det kunne være det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 har aldri hatt det problemet der, stikk innom en BMW forhandler vel... de fikser det der lett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 hehe, kansje greiest det, alternativet er vell kansje at jeg rasserer hele hanskerommet i sinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ja det er jo flere som har ødelagt ting i forbannelsen og angret stygt på det i ettertid! ikke alltid like lurt nei!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå