Gå til innhold

Noen som har grenrør på 325 e36?


Sigbjørn
 Share

Anbefalte innlegg

"Grenrør" er så mangt.. Finnes mange forskjellige typer å kjøpe og noen er bra og noen er ikke fullt så bra. Rørene skal være mest mulig like lange, da er det optimalt.

Ellers så er jo ikke grenrør i seg selv den store revulusjonen, men om du benytter dette sammens med et eksosanlegg som er i samme dimensjoner osv vil det hjelpe bra. Og skal du ha ordentlige resultater bør du gjøre noe på innsugsiden, med kammene, plane topp, porte topp osv.. :)

Et grenrør til 5000kr i seg selv gir svært lite for pengene. Har du funnet noe grenrør? Om du vil så kan jeg kanskje hjelpe deg å finne et bra et.

Jonte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bygget meg selv 2`5" eksosanlegg for ei stund siden så det tror jeg skal være bra til grenrør..Har snakket med en som kaller seg Rage innpå siden her.. Han skaffer grenrør ifra usa, type motoria, rustfritt. 3500,- fraktet til meg. Så det er billig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rustfritt grenrør fra Supersprint på min 328 og synes det fungerer veldig bra,nå skal det legges til at jeg også kjører med racingkat og Supersprint bakpotte. Grenrøret koster mer en flesk for å si det sånn :shock: Kostet vel 12000,- hvis jeg ikke husker feil.

Ps: jeg betalte gudskjelov ikke det for mitt :wink:

Men du får nok det du betaler for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 3500kr er ikke så ille, du finner dem både dyrere og billigere i USA, men spørs hvordan dem er da.
Ja det spørs jo om det er like mye effekt å hente ut av de billige som det er i de dyre..ser at også koed har grenrør til litt over 3000,- Men jeg får se og høre meg litt mere rundt om før jeg kjøper noe..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...