Håvard ///M3 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 www.hvmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 helvette den E30 M3`en hans er jo nesten mer strøken en da den kom fra fabrikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ja syns dere ikke sida ble bra da;) takker takker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 helvette den E30 M3`en hans er jo nesten mer strøken en da den kom fra fabrikk! Den er jo det. Men de forferdelige øyelokka kunne han godt ha fjernet for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 fjerne øyelokka?? hørt på maken.. det hører til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ja syns dere ikke sida ble bra da;) takker takker hehe du som har laget den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 det der var strøkene saker ja.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Den bilen der er digg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ja syns dere ikke sida ble bra da;) takker takker hehe du som har laget den? ja jeg og bror min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Flott side dette, og han lager noen vanvittige strøkne biler . Dette er bare så inne i h.. flott å se på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 FY FAN... Dette er nåke av det finaste eg har sett... No skjønne eg korfor E30 er så populær... MMMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 har du flere sånne bilder av den eller Steffan C? det der var lekre greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 bare å gå på hjemmesia det og se galleri www.hvmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 helvette den E30 M3`en hans er jo nesten mer strøken en da den kom fra fabrikk! Ja, flott at han endelig fikk seg en hjemmeside Bra Tore Bare så du vet det Patrick, så er det en 316 egentlig mener jeg, ombygdt, men totalt ombygd, samt godkjent, og jeg er enig med deg, det er i mine øyne verdens feteste bil... Jeg må innrømme at jeg er sykelig opptatt av den hehe Har 230 bilder av den sølvgråe M3'n hans og totalt hvis jeg tar med de av den røde har jeg 360 Nesten 2400 bilder av E30 M3'r og couper forresten. For de som vil se mer bilder har jeg noen liggende på; www.oppbrukt.net/gallery Bilen er sjelden å se i filmer på nette, men det er en veldig bra film på bilforumet der den er med; http://www.gspott.net/pacecar/Gatebil%2 ... praguy.avi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96780 En tråd og en side til om bilen; http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=582 http://www.gatebil.no/index.php?id=97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Sinnsykt mye rått på den siden oppbrukt.net ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå