Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ettersom jeg tror bilen min blir litt kjedelig som helt sort så lurte jeg på om noen her har peil på photoshop og kan "lakke" bilen min og evt lage litt dekor? Legger ut et par bilder av den gamle bilen, den nye er lik, men helt sort, men ser for meg at den kan bli endel tøffere hvis den får litt dekor, evt litt spesiell lakkering. Jeg er kjempetakknemlig for alle bidrag her! Håper noen har tid og mulighet til å hjelpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg kan sikkert hjelpe, men hva tenker du når du mener "spesiell lakkering"? Tenker du et slags mønster? to-delt? tre-delt? eller en kul farge? noen "fargesjanger" du da tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 1minutts arbeid Har du bildet i myye større oppløsning? For dette var alt for lite til å legge dekor osv på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg kan sikkert hjelpe, men hva tenker du når du mener "spesiell lakkering"? Tenker du et slags mønster? to-delt? tre-delt? eller en kul farge? noen "fargesjanger" du da tenker på? Ville egentlig tatt utgangspunkt i sort, kanskje med sølv dekor, striper eller kanskje delt opp bilen i flere farger, det må se tøft ut, men bilen må fremdeles fremstå som litt seriøs Gatebil hadde noe lignende opplegg med bilen til Helge Vik og det var et par meget tøffe utgaver der Som sagt så er jeg åpen for alle forslag og kjempeflott at dere tar dere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har du bildet i myye større oppløsning? For dette var alt for lite til å legge dekor osv på... Tror desverre ikke jeg har flere bilder av bilen fra sida som er noe særlig bedre, beklager dårlig utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Fortsatt noe rødt her og der, samt taggete/dårlig oppløsning på dekoren, men er ikke lett når man ikke gidder å legge timer i å lete etter bra utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 her begynner det å ligne noe Svart matt med sota lykter hele veien samt noe lignende dekor liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 ops, glemte å nevne det, flammer er uaktuelt, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 hehe. Verdt et forsøk Skal jeg fokusere mer om dekor nu? og la fargen være slik den er på det siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 En rask en forfra med sotede lykter + frontrute... Skulle hatt et bilde med bedre oppløsning viss man skal "satse" noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 hehe. Verdt et forsøk Skal jeg fokusere mer om dekor nu? og la fargen være slik den er på det siste bildet? ja, svart bil er tøft, svart matt er enda tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Såg kul ut svart... Dropp dekoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 må gjøre noe spess med den, uten det panseret så hadde det vært en helt standard sort e30, og det vil jeg ikke.. må skille seg litt ut Det blir jo endel reklame på den også, hverfall for Kimmit Sport så det kommer jo til å hjelpe endel på utseendet, sikkert mange her som syns det er stygt, men jeg syns det hører hjemme på den bilen, hvertfall når den skal brukes i bakkeløp til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 den stripe dekoren var fet! noe sånt no i grå og sølv på helt sort bil (ikke matt, ser ut som den er malt) hadde blitt fett! men..... det panseret ditt.... er noe av det værre jeg har sett på en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå