M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 som de fleste har fått med seg skal jeg installere ps2 i bilen min, og det har jeg da gjort nå, MEN!! jeg har en jævlig irriterende knitrelyd i høytalerene, og småflimmer i bildet når jeg skrur den på! noen som vet hva dette kan være? det står ikke på noe annet enn tenninga! og bilde og lyd er perfekt ved avspilling av DVD i spillern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 man bør vel være litt forsiktig med hvor man legger opp signalkablene sine..kan lett få forstyrrelser av stømførende kabler osv. Har selv ps2 i bilen og har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 har du ps2 slim eller den gamle? jeg har slim, og den har en ekstern 8,5v AC konverter! og ettersom jeg har en 12-230v konverter for å ha noe å putte kontakta i, vil det kanskje bli rart for den når jeg drar strømmen fra AC 12v - DC 230v - AC 8,5v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 vet ikke om det kan forstyrre jeg.. har den gamle bare.. kan prøve broren min sin i morgen om du vil for å se om det blir det samme hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Du kan jo sjekke med http://www.etapower.com/ om de har en som kan passe.. DC 12 -> DC 8.5 tenker jeg da på. Burde jo finnes en trinnløs/justerbar converter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Mener også at du får kjøpt en original bil adapter til slim versjonen. Men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Mener også at du får kjøpt en original bil adapter til slim versjonen. Men er ikke helt sikker.. det hadde vært gull! skrik ut om du kommer over det på nettet eller no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.digistore.no/product_info.ph ... ts_id=2033 Evt, så klipper du av ledningen som er til sigarett-tilkoblingen og tar da dem og bruker på bilens 12v. EDIT: Generelt når det står skrevet i butikker, så er "Playstation 2" den gamle. Den nye (slim) heter PSTwo eller liknende. Var forresten ikke vanskeligere å finne enn, å søke på google etter "playstation 2 biladapter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.digistore.no/product_info.php?cPath=4_19&products_id=2033Evt, så klipper du av ledningen som er til sigarett-tilkoblingen og tar da dem og bruker på bilens 12v. EDIT: Generelt når det står skrevet i butikker, så er "Playstation 2" den gamle. Den nye (slim) heter PSTwo eller liknende. Var forresten ikke vanskeligere å finne enn, å søke på google etter "playstation 2 biladapter" takk for det, da var den bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå