jarli Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Jeg oppdaget en ny funksjon på kjørekomputeren idag .. Jeg har lenge lurt på hva code-knappen er til, så jeg sjekket "betriebungsanleitungen" og fant ut at dersom jeg hadde nøkkelen i posisjon 1 så kunne jeg velge en kode.. Bilen var umulig å starte uten å trykke inn koden.. Stilig! Bra triks dersom du skal "lure" noen som har e34 med kjørekomputer (stor) Det er ganske mange tøffe funksjoner på kjørekomputeren som ikke står i bruksanvisningen også..Som bensinforbruk pr. time, reel hastighet osv.
Kenneth BMW Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Hei på du jarli Leg en liste da som vi kan se på hehe jeg er ikke flink i tysk. oppdager du mere så legg det inn her
Kenneth BMW Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 ja det er det . jeg har engelsk på den men det er ikke alt som kommer fremm som han sier Så jeg luret på om han viste noe mere
jarli Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Skrevet Januar 19, 2006 Kanskje denne kan hjelpe deg http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå